Nail Plaza

RETOURNEREN
RETOURNEREN
Wanneer de bestelde producten niet aan de verwachtingen voldoen, dan kunnen de
producten binnen 14 werkdagen in originele verpakking en ongebruikt (bij verzegelde
artikelen met niet verbroken zegel!) voldoende gefrankeerd geretourneerd worden.
Als u producten wenst te retourneren, vul dan het retourformulier volledig in en stuur
deze, samen met de te retourneren goederen terug.
Voeg bij de retourzending altijd een kopie van uw aankoopfactuur, uw
bankrekeningnummer en de reden van retourneren toe.
Stuur altijd een e-mail naar onze klantenservice: klantenservice@nailplaza.nl
Voldoet de retourzending aan de voorwaarden dan stort NAIL PLAZA het
aankoopbedrag binnen 14 dagen retour op uw bankrekening.
RUILEN
Heeft u een verkeerde bestelling of verkeerde producten ontvangen, neem dan direct
contact op met NAIL PLAZA’S klantenservice: klantenservice@nailplaza.nl
NAIL PLAZA zal dit zo goed mogelijk trachten te herstellen en nemen de retourkosten
voor onze rekening. Heeft u zelf een verkeerde bestelling gedaan, dan zijn de
retourkosten voor eigen rekening.
Wanneer u producten wenst te ruilen, stuur dan een e-mail naar onze klantenservice, vul
het retourformulier volledig in en stuur deze, samen met de te ruilen artikelen terug.
Voeg daarbij altijd een kopie van uw aankoop factuur, uw bankrekeningnummer en de
reden van ruilen toe.
Voldoet een zending aan de voorwaarden, dan wordt het aankoopbedrag teruggestort.
Voor het opsturen van vervangende artikelen, plaats u in de webshop, eenvoudig een
nieuwe bestelling.
VOORWAARDEN RETOUREN EN RUILEN
Verzegelde artikelen, waarvan de verzegeling verbroken is, kunnen niet geretourneerd of
geruild worden.
Wanneer u zelf, of derden aan elektrische apparaten laat sleutelen, of geprobeerd heeft
deze te repareren, vervalt zonder discussie de garantie en ruilen wij het product ook niet
meer om.
Artikelen dienen ongebruikt, onbeschadigd, in originele verpakking en voldoende
gefrankeerd te worden teruggestuurd.
Onvoldoende gefrankeerde of ongefrankeerde zendingen worden niet geaccepteerd.
Verzend- en rembourskosten worden niet geretourneerd.
Wij besteden de grootste zorg aan het inpakken en klaar maken van uw bestelling. Mocht
het desondanks een enkele keer toch voorkomen dat een artikel defect raakt tijdens
verzending of dat u misschien een verkeerd product ontvangen heeft, kunt u ons daarvan
op de hoogte stellen. Neem in dat geval direct na ontvangst van de bestelling (binnen
één dag) via email contact op met onze klantenservice: klantenservice@nailplaza.nl
ANNULEREN
Een bestelling kan binnen 24 uur nadat deze geplaatst is, kosteloos geannuleerd worden.
Dit kan door een e-mail te sturen naar: info@nailplaza.nl met vermelding van uw naam,
adresgegevens en het ordernummer.
Vanwege de vaste verwerkingskosten van orders geldt er een minimum bestelbedrag van
tenminste € 35,00.
Bij bestellingen hoger dan € 75,00 nemen wij de verzendkosten voor onze rekening.
Onze algemene voorwaarden zijn ten allen tijde, op alle transacties, van toepassing.
NAIL PLAZA
Dedemsvaart